گریزی بر عملکرد بلوبانک – به بهانه کمپین اخیرش

بلو بانک به شکل انفجاری و زیبا شروع کرد و از زمان شروع به کارش اخبارش رو کمابیش دنبال کرده‌ام، از همان زمانی که خودم و دیگران درگیر لذت بردن از ظاهر کاربری زیبا و خدمات پشتیبانی متفاوتش شدیم (و پست من در لینکدین گواه آن است) من به دوستان و همکارانم گفتم یکسال بعد در موردش صحبت کنیم به نظرم چالش جذب مخاطب را با کمپین واریز و برداشت نقدی به خوبی سپری می‌کند، بازخورد خوبی در شبکه‌های اجتماعی گرفته است اما رسوب پول در این حساب و وارد شدن به تراکنش‌های روزمره مردم کار سختیست.

در پست یکسال گذشته‌ام نوشتم “به نظرم کار مارکتینگی عضویت براساس دعوت‌نامه و واریز ۳۰ هزارتومان به حساب دعوت‌کننده هم در جذب مخاطبان Innovator و Early Adoptorها موفق عمل کرده. در کنار اینها مسئله‌ای که برای خود من جذاب هست این هست که با توجه به اینکه شعبه فیزیکی برای پشتیبانی از خدمات معرفی نشده (به رغم معرفی بانک سامان به عنوان همکار تجاری) میزان پذیرش و اعتماد که زمینه‌ساز استفاده از حساب و کارت افتتاح شده است با چه نرخی پیش خواهد رفت.”

حالا تقریبا یکسال گذشته و کمپین‌های بلوبانک به سمت و سوی تشویق کاربران فعلی به واریز وجه و انجام تراکنش سوق داده شده است، به نظرم این موضوع به این راحتی حل نمی‌شود یک جای کار گیر است مردم بعد از گذران هیجان اولیه تفاوتی در ارائه خدمات پایه ندیدند، چرا باید واریز وجه داشته باشم؟ چه سرویس متفاوتی به من داده می‌شود؟ از موضوع اعتمادسازی برای بانکی بدون شعبه نباید غافل ماند.

 سمت و سوی این کمپین‌های اخیر را مناسب نمی‌بینم به نظرم مشکل جای دیگریست مشکل در نیفزودن ارزش مداوم و متفاوت است، دوست دارم موفقیت این گروه را ببینم چرا که نوآوری در هر سطحی کار سختیست و بلوبانک قدم اولش را خوب و زیبا برداشت …

لینک مطلب یکسال گذشته‌ام اینجاست:

https://www.linkedin.com/posts/leila-nazari_aeqaesaew-blubank-aeqaesaewaeqaepaeuagp-activity-6782532060994265088-n-5K