در باب عذرخواهی اکانتهای بیزینسی در شبکه‌های اجتماعی

ایجاد اکانت بیزینسی در لینکدین، توییتر و بقیه شبکه‌های اجتماعی و رصد محتوای مرتبط با بیزینس و پاسخگویی و دلجویی بسیار هم پسندیده است.

عذرخواهی

اما بعد از چند اقدام مهم:

 اول فراهم آوردن مرکز تماس همیشه برخط(یا حداقل در زمان مناسب برخط)، مطلع، دلسوز، پیگیر و خوش اخلاق (افرادی که در شبکه‌های اجتماعی نارضایتیشون رو اعلام می‌کنند عموما ابتدا تلاشهای نافرجام زیادی برای ارتباط موثر با مراکز تماس داشتند).

دوم وجود فرآیند دریافت موارد گزارش شده از مرکز تماس و انتقال به واحدهای مرتبط جهت بررسی، رفع و پاسخگویی به مخاطب در زمان معقول.

در کنار این دو مورد جمع‌بندی نظرات پرتکرار و تلاش برای رفع همیشگی مسئله، چرخه دریافت بازخورد و کاهش اون در طول زمان رو کمتر و کمتر می‌کنه.

اگر هر کدام از این سه قدم به درستی اجرا نشه (یا اصلا اجرا نشه) شاهد عذرخواهی خواهی‌های مداوم اکانتهای بیزینسی در شبکه‌های اجتماعی هستیم.